Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Καλή μου αρχή!

Μμμμμ... Πώς ξεκινάμε???
 
  Μάλλον με σκόρπιες σκέψεις... σκέψεις που έχω γύρω από αυτό το blog... το BLOG ΜΟΥ!!! Τι χαρά!!! Ανυπομονώ να αρχίσω τις αναρτήσεις με όλα αυτά που σκέφτομαι... Τώρα αν με ρωτήσεις τι είναι ΟΛΑ αυτά που σκέφτομαι έχω να πω ότι είναι μάλλον πολλά και διαφορετικά!!!
  
  Αυτό που φαντάζομαι είναι κάτι απλό... Απλά μυστικά και σκέψεις που μπορούν να κάνουν όμορφη την καθημερινότητά μας, να μας φτιάχνουν το κέφι και να διώχνουν ό,τι μας προκαλεί άσχημη διάθεση.

  Θέλω να γράψω για ταξίδια και προορισμούς. Ταξίδια που έκανα, που προγραμματίζω να κάνω ή ταξίδια που ονειρεύομαι να κάνω.
  
  Για αγαπημένες συνταγές και φαγητά, μιας και το καλό φαγητό είναι μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής.

  Επίσης θα γράψω για βόλτες, για χόμπυ, για ωραίες στιγμές ή για το πώς μπορούμε να περνάμε ωραίες στιγμές.

   Και φυσικά θα γράψω για μόδα..... όχι σαν ένα ακόμα ψώνιο αλλά για τη μόδα μέσα στην καθημερινότητα....όχι μόνο ό,τι αναφέρεται στις σελίδες των περιοδικών. 

  Αυτά έχω προς το παρόν στο μυαλό μου.... Καλή μου αρχή λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: